Skradziono
ktm0m.jpg

Dnia 15. października 2006 roku z garażu w Rzeszowie skradziono następujące motocykle:

KTM LC4 640 SixDays

Rok produkcji 2002

To wersja wyjątkowo malowana na czarny połysk i żółty. Ma napis SIXDAYS na przednim błotniku i w tych kolorach występował tylko w 2002. Potem SixDays nie było już w produkcji. Nie ma dużo takich motocykli w Polsce. Motocykl miał następujące znaki szczególne:

ktm1m.jpg
  • przebieg ok. 13.200 km
  • tłumik aluminiowy SXC
  • rura przelotowa łącząca kolanko z tłumikiem w kształcie "S" w miejscu której w oryginale jest wstępny tłumik.
  • stalowa pokrywa filtra powietrza z oknem wpuszczającym powietrze do airboxu
  • bagażnik (wersja 2002 seryjnie go nie miała - widać to na jednym ze zdjęć.
  • stojak centralny - też seryjnie nie występuje.
ktm2m.jpg
  • przytarta nakrętka mocująca oś tylnego koła
  • przytarty prawy handbar
  • lekkie otarcia na przednim błotniku

Motocykl zginął z bagażnikiem w kolorze ramy i tłumikiem aluminiowym SXC z napisem KTM COMPETITION co widać na ostatniej fotce. Na dwóch pierwszych zdjęciach jeszcze jest seryjny wydech i brakuje bagażnika.

Sprzęt w bardzo dobrym stanie wizualnym co w KTMach nie zawsze jest standardem.

Dane:
KTM LC4 640 SixDays
nr rej: RZ 2999
nr silnika: 258443235
nr ramy: VBKGSL4052M755451

DUCATI Monster 620S i.e.

Rok produkcji 2002

duc0m.jpg

Ma przebieg około 16.000

Wersja "S" czyli 2 tarcze z przodu, czerwony kolor, owiewka, wstawki karbonowe. Tylny błotnik (nie ten na kole) też karbon ale pomalowany na czarny mat.

  • obcięta końcówka subramy (ok. 10cm) i zamontowany krótki błotnik tylny. Normalny idzie jeszcze o te 10cm dalej w poziomie a dopiero potem opada w kierunku koła. Ten idzie od razu w dół.
  • wgniecenie na baku z prawej strony zaraz przed napisem DUCATI i kilka malutkich wgnieconek (tak jakby palcem wciśnięte).
duc1m.jpg
  • lekkie przytarcia na tłumikach - spodnie, przednie części tłumików - po mini glebach na postoju.
  • lekkie rysy na prawym lusterku
  • pęknięcie na szkle obrotomierza ok. 2cm w poziomie - miałem to zaklejone taśmą bezbarwną żeby nie pękało więcej.
  • na tylnym kole dość swierza guma CONTINENTAL ROAD ATTACK
  • spodnia część baku, z tyłu, tam gdzie zawiasy była spawana i pomalowana do czasu naprawy lakierniczej (do której nie doszło) czerwonym sprayem antykorozyjnym. Nie widać z zewnątrz.
  • Na ramie w okolicach baku, po lewej stronie są lekkie żółte plamy po wycieku paliwa, którego już nie ma. To samo tyczy się przedniej części wahacza.
duc2m.jpg

Dane:
Ducati Monster 620S i.e.
nr rej: RZ 2934
nr silnika: ZDM620A2004566
nr ramy: ZDMM400AA2B017809

Jak widać motocykle rzadkie i raczej niezbyt często widywane na naszych drogach. Jeżeli rzucą Ci się w oczy części / motocykle daj znać!

kontakt.png
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.